Hiszünk azokban a vállalatokban, akik nem félnek kockázatot vállalni, diktálni akarják a piac változásait és az ügyfeleiket helyezik középpontba. Szerteágazó ügyfélkörünk tagjainak meghatározó közös jellemzője, hogy mindegyikükre illenek a fenti tulajdonságok.

Az elkötelezett munkájukat és a több éves közös együttműködést szerettük volna megköszönni egy olyan eseménnyel, ahol a Chefparade Cooking School – Budapest közreműködésével egy emlékezetes élménnyel gazdagodhatnak.

Az ügyfélnapot Borsányiné Oravecz Anikó, az XAPT support vezetője nyitotta meg, aki amellett, hogy köszöntötte a megjelenteket, bemutatta a 2018-as évben elért eredményeinket.
Csak néhány szám a tavalyi évből:

  • 80+ rendszerbevezetés
  • 222 partner
  • Csapattagok összesített tapasztalata: 250+ év
  • 3200+ Gemini bejelentés

Az XAPT a közel 20 éves fennállása óta jelentős változáson ment keresztül, ugyanis ERP szállítóból üzleti megoldás szállítóvá nőtte ki magát, hiszen ma már különböző iparágspecifikus ERP, CRM, BI és egyéb megoldással is szolgálunk ügyfeleink számára.

Az online NGM-hez kapcsolódó online számla kiegészítő szolgáltatásunk az egyik olyan megoldás, ami jelentősen megkönnyíti ügyfeleink mindennapjait. Könczey Barbara, senior konzulens bemutatta azokat az újdonságokat és fejlesztéseket az online számlázás kapcsán, amik változni fognak a rendszerben, mint például az új interfészek, új mezők, új ületi logikák, új státuszok és validációk.

Sasfi Imre, vezető rendszertervezőnek köszönhetően, a megjelentek az Microsoft Dynamics AX rendszerrel kapcsolatos legújabb frissítésekkel és előnyökkel találkozhattak. Érintő képernyők, vonalkód olvasó, POS terminál kapcsolat és kezelésre optimalizált felület, banki terminál interfész – csak néhány példa az AX rendszerben, amit kollégánk részletes bemutatott. A kiskereskedelmi értékesítés versenyzőinek ezek a megoldások jelentős hatékonyságnövekedést eredményeznek, a leegyszerűsített felhasználói felület pedig, nagyban hozzájárul az egyszerű és gyors ügyintézéshez a rendszeren belül.

Háló Sándor és Gém Péter értékesítési kollégáink rávilágítottak a dokumentálási folyamatok digitalizálásának előnyeire.  Az elektronikus adatokat kinyomtatjuk, a fizikai adatokat digitalizáljuk: mennyivel egyszerűbb lenne, ha egy papír alapú dokumentumot digitális formában egy kattintással aláírhatnánk és továbbíthatnánk egy okostelefon segítségével. Így nincs szükség irodai papírok tárolásra és kihagyhatnánk a hosszadalmas elfogadtatási köröket. A Data Apps erre nyújt megoldást, hiszen az alkalmazás használatával a papír alapú szerződések, HR dokumentumok, jegyzőkönyvek, gyártási sablonok és számlák is digitális formában kezelhetők.

A Business Central megjelenését ügyfeleink részéről is komoly érdeklődés övezi. Emánuel László, az XAPT TechLab vezetője prezentációjában bemutatta a rendszer sajátosságait. Sokakban felmerült a kérdés, hogy miben hasonlít és miben tér el a Business Central, elődjéhez a Microsoft Dynamics NAV-hoz képest, amire számos példát mutatott kollégánk. Ha többet szeretne megtudni a témában itt olvashat többet: https://www.xapt.hu/megoldasok/microsoft-dynamics-nav/

A prezentációkat egy díjátadóval zártuk, ahol megköszöntük a 10 éve fennálló együttműködést kiemelt ügyfeleinknek, majd a rövid prezentációs blokk után mindenki fakanalat, habverőt vagy krumplihámozót ragadott, hogy közösen elkészítsük a hat fogásból álló menüsort. A főzés remek hangulatban telt, ami után az ételek elfogyasztása különösen jól esett mindenkinek. Az ebéd mellett jó hangulatú kötetlen beszélgetés vette kezdetét, ahol ügyfeleink megismerhették az XAPT azon munkatársait, akikkel nincsenek közvetlen napi kapcsolatban, de minden nap azon dolgoznak, hogy ügyfeleink igényeit maximálisan ki tudjuk elégíteni.

Köszönjük az évek óta fennálló együttműködést és további sikeres munkát kívánunk mindannyiunknak!

 

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

0 megosztás

Hozzászólások

További bejegyzések