Polocz Anett, az XAPT Solutions ügyvezető igazgatója nyitotta meg az eseményt, amelyen a hazai biztosítási piac minden nagy szereplője képviseltette magát. Az XAPT és a Realdolmen életében nagy lépés volt ez az együttműködés, hiszen a már 15 országban sikeresen működő rendszer -az XAPT segítségével- most már a magyar biztosítótársaságok számára is elérhető. Az rendezvény résztvevői alapvetően olyan kérdésekre keresték a választ mint, hogyan képesek növelni az ügyfél elégedettséget, milyen új CRM megoldások érhetők el a biztosító társaságok számára, hogyan képes támogatni egyéni megoldásaikat a Travi@ta CRM, hogyan lehet integrálni a Google Maps alkalmazást és egyéb megoldásokat. Ezekre a kérdésre pedig, nemzetközi és hazai szakértőink adtak választ.

Hogyan lehet jövőbiztos vállalatot építeni?

Személyi László, Future Now menedzsere megteremtette az esemény alaphangját előadásával, amiben rávilágított a Travia@ta sikerességének alapjaira. Az ügyfelek digitális fogyasztása folyamatosan változik, amiről ők maguk sem feltétlenül tudnak. A mindennapokban használt applikációk alapvetően meghatározzák azt, hogy hogyan szeretnének ügyeket intézni, milyen az általuk elvárt felhasználóbarát felület. Ahhoz, hogy ezeket a gyorsan változó igényeket bármilyen szervezet ki tudja elégíteni, nem érdemes 5 évre előre tervezni, folyamatos rugalmasságra van szükség. Ha az adott szervezet nem képes időben reagálni az ügyfelek igényeire, azok egyszerűen tovább állnak, de ami még fontosabb, hogy megosztják a rossz tapasztalataikat különböző csatornákon. Ez az egyik kockázata annak, ha nem a legjobb digitális megoldást kínálja.

Hogyan teremthet kapcsolatot az X, Y és Z generációval?

Simonyi Dénes a PwC Magyarország mendzsere bemutatta, hogyan változott a fogyasztói kosár és a biztosítói kínálat a 2000-es évektől kezdődően és ezt hogyan befolyásolták az insurtech cégek. Kiemelte az applikáció alapú, személyre szabott megoldások fontosságát, amelyek a Travi@ta CRM-ben is megtalálhatók. Továbbá arra is rávilágított, hogy jelenleg a biztosítási piac legnagyobb célcsoportja az X generáció, a magyarországi lakosság eloszlását figyelembe véve. Az X generáció igényeire pedig, a következő állítások jellemzők:

  • Omni-channel preferálása
  • Azonnali válasz
  • Gyors és kényelmes
  • Nem prioritásuk a személyes kontaktus
  • Gyors és egyszerű kommunikáció

Így nem meglepő, hogy az új megközelítések a piacon gyorsan, egyszerűen, kényelmesen és ügyfélközpontúan működnek, ugyanis így lehetséges barátságos környezetet teremteni a X, Y és a Z generációk számára és így lehet növelni a felhasználói élményt is

Pénzügyi szolgáltatók is használhatják a felhő szolgáltatásokat!

Mészáros Kornél a Microsoft stratégiai tanácsadója felhívta a figyelmet arra, hogy a pénzügyi szolgáltatók is használhatják a felhős szolgáltatásokat, hiszen a szabályozások lehetővé teszik azt. Ennek ellenére sokan még fenntartásokkal kezelik ezt a lehetőséget. Mivel a pénzügyi intézeteknek külső (MNB felhő ajánlás 2/2017, MNB felhő ajánlás 4/2019 (május 1.-től), 2013. évi CCXXXVII. Törvényhitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról aka. HPT (68§)) és belső megfelelési kötelezettségei vannak, a Microsoft számos dokumentummal (szerződés vázlatok, termék dokumentáció, MNB pénzügyi kiegészítés) támogatja azokat a szervezeteket, akik Microsoft alapú termékeket használnak. Ezeket a dokumentumokat különböző portálokon lehet elérni olyan dokumentumok mellett, mint a legfrissebb audit riportok, GDPR kontrollhoz szükséges riportok és ISO riportok.

A Travi@ta nem csak felhasználói élményben, hanem árazásában is lehengerlő

A Realdolmen több évtizedes biztosítási iparágban szerzett tanácsadói tapasztalatával és az XAPT szakértelmével egy olyan megoldás jött létre, ami képes teljesen új szintre emelni az ügyfélkezelést és jutalékszámítást egy proaktív, modern applikáció alapú CRM rendszer segítségével.

Az ügyfelek sokszor csak egy adott rövidebb esemény miatt szeretnének egy kisebb biztosítást kötni, gyorsan és egyszerűen. Erre csak néhány biztosító képes, de a Travi@ta segítségével ez is lehetséges, méghozzá alacsonyabb áron, mint gondolná. Gém Péter, az XAPT Regionális Értékesítési Mendzsere bemutatta miben tér el árazását tekintve a Travi@ta egy normál CRM rendszertől. Ezt Martin Smith a Realdolmen Partner Menedzsere egészítette ki azzal, hogy a rendszer valóban igazán versenyképes árral rendelkezik, mégis a megtérülés valójában ügyfelek lenyűgözésében rejlik. A piacon egyedülálló kombináció a Travi@ta, amivel gyorsan és egyszerűen nyújthat személyre szabott élményt ügyfeleinek.

Szeretné megtudni mire képes a Travi@ta CRM az Ön üzleti megoldásaival kombinálva? Vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal, aki szívesen válaszol minden kérdésére! hucontact@xapt.com

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

0 megosztás

Hozzászólások

További bejegyzések