Hatodik alkalommal került megrendezésre a SmartBiz rendezvényünk, amelyre számos iparág vállalatainak képviselői érkeztek, hogy többet tudjanak arról, hogyan korszerűsíthetik a vállalatok működését a SmartBiz segítségével.

SmartBiz alapok

A Microsoft Dynamics NAV kifejezetten a kis és közepes vállalatok igényeire kialakított komplett vállalatirányítási megoldás, melyet világszerte több mint 1,2 millió felhasználó használ napi munkája során. A platform egyszerű kezelhetőségéről és az Office termékekkel való szoros integrációjáról is ismert.

László Attila (XAPT Solutions, Értékesítési Vezető) bemutatta a SmartBiz működésének alapjait és azt, hogy miben különbözik ez a szolgáltatás egy klasszikus ERP rendszertől. A világszerte népszerű Microsoft Dynamics NAV technológiai alapjait, valamint az XAPT szakmai tapasztalatát egyesíti a SmartBiz, ami egy olyan megfizethető havidíjas szolgáltatás, amivel leegyszerűsödnek a vállalatvezetéshez szükséges folyamatok. A SmartBiz „Business as a Service” kategóriába sorolható, ami messze túlmutat a klasszikus ERP funkcionalitáson. Egy ERP rendszer biztosítja a számlázás, adminisztratív és pénzügyi folyamatok automatizálását és a jogszabályi megfelelőség alapjait, a SmartBiz ezen felül az ügyfelekkel, kollégákkal és a különböző csoportokkal való kommunikációt is magában foglalja, így még hatékonyabbá válnak a vevőkezelés, kereskedelem, raktározás, készletkezelés, költségelemzés, termelésirányítás, szállítás, pénzügy és számvitel folyamatai.

A SmartBiz alapvetően felhő alapon működik és bármikor, bármilyen platformról elérhető úgy, hogy közben nem kell foglalkozni az ehhez szükséges komplex infrastruktúra fenntartásával és üzemeltetésével, ugyanis ezt a Microsoft felügyeli (természetesen a legmagasabb szintű biztonsági elvárásoknak való megfelelés mellett) és ennek köszönhetően mindig a legkorszerűbb technológiákat tartalmazza. További előnye a szolgáltatáscsomagnak, hogy gyorsan hozzáférhető alacsony indulóköltségek mellett és a havidíjak pedig, költségként elszámolhatók.

Mik a SmartBiz 365 szolgáltatás elemei?

Gém Péternek (XAPT Solutions, Regionális Értékesítési Menedzser) köszönhetően a résztvevők pontosabb képet kaphattak arról, hogy konkrétan milyen szolgáltatásokból áll és hogyan érhető el a SmartBiz 365.

A Microsoft Azure környezetben működő szolgáltatás könnyen elérhető laptopról, tabletről vagy mobil eszközről az interneten keresztül. Az ehhez tartozó infrastruktúrát és a bővítmények karbantartását is az XAPT IT csapata kezeli. Mindezek mellett az XAPT biztosítja a végfelhasználók támogatását, jogszabályi megfelelőséget, rendszeres frissítéseket és a gördülékeny bevezetést. Licenszek tekintetében Dynamics NAV ’starter’ vagy ’extended’ csomag választható, illetve a nevesített felhasználók ’full’, ’limited’ vagy ’device’ hozzáférést kaphatnak. Az Office 365 szolgáltatáscsomaggal kiegészülve az online fájltárolás és megosztás is leegyszerűsödik.

Gyakori kérdésekre gyakorlati válasz a szakértőinktől

A SmartBiz rendezvények egyik előnye, hogy ilyenkor a résztvevők találkozhatnak azzal a csapattal, akik a rendszer bevezetésénél jelen vannak és oktatások keretén belül segítenek a cégeknek megismerni a rendszer legapróbb részleteit. Konzulenseink pénzügy és logisztika háttérrel rendelkeznek és emiatt jól ismerik, hogy mik azok a funkciók, amik a legfontosabbak a pénzügy, számvitel és termelésirányítás területén. Csire Viki (XAPT Solutions, ERP Konzulens) felhívta a figyelmet az adatrögzítéssel járó hosszas folyamatokra és lépésről lépésre mutatta be, hogyan redukálja le néhány kattintásra a rendszer ezeket a folyamatokat. Többek között arra is nagyobb rálátást kaptak a résztvevők, hogy mire valók a rendszerben létrehozható sablonok és ezek, hogyan egyszerűsítik a könyvelési folyamatokat. Cikk rendelésekhez vagy akár az ügyfél-információkhoz is létre lehet hozni sablonokat, amik könnyen átláthatóvá teszik a számok mögötti tranzakciókat. Egy eladási ajánlat adminisztrációja is néhány kattintás alatt elvégezhető, akár mobil eszközről is, ami a központban automatikusan beküldésre kerül. A szállítólevél is automatikusan előáll és egyből számlát is létrehoz a rendszer, az adminisztratív folyamatok pedig leegyszerűsödnek.

MobileNAV

Máté Balázs (XAPT Solutions, Vezető Tanácsadó) gyakorlatban mutatta be, hogyan működik a MobileNAV alkalmazás, ami a SmartBiz 365 bővítménye. A mobileNAV segítségével néhány kattintással információ nyerhető ki az aktuális készletszintről, valamint elvégezhető a raktári betárolási, kitárolási, komissiózási és leltározási folyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció. Az alkalmazás teljes mértékben támogatja a raktározási folyamatokat, aminek köszönhetően raktárosai a mobil eszközökön gyorsan és hatékonyan végezhetik munkájukat, ezáltal a papír alapú munkavégzés teljesen kiváltható.

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

0 megosztás

Hozzászólások

További bejegyzések