A múlt heti Microsoft Dynamics rendezvényünkre 5 országból érkeztek az előadók és Microsoft partnerek azért, hogy megmutassák a hazai vállalatvezetőknek mire képes a technológia és hogyan lehetséges a gyakorlatban megvalósítani a digitális átalakulást.

  • PETR SVEC bemutatta a Bule Factory innovációit; A Smart Screen, Magic Mirror és a Kiosk technológiai innovációk a jövő marketing lehetőségeit helyezik a hazai vállalkozások kezébe. Ezekkel a hirdetési felületekkel olyan reklámok jelennek meg az arra sétáló vásárlóknak, amik a külső megjelenésükhöz, nemükhöz és korukhoz igazodik. A személyre szabható reklámok új generációja már nem a távoli jövő, bármikor elérhető a magyar vállalatok számára is.
  • Martin SMIT, a Realdolmen által kifejlesztett #Traviatarendszert mutatta be a hazai pénzügyi és biztosítási szektor számára. A #Traviata kifejezetten a szektor igényeire szabott CRM megoldás. Az #InsurTech cégek elszaporodása nem véletlen, hiszen a digitális transzformáció ezen a területen is jelentős átalakulásokat hozott, a Traviata rendszer pedig, teljes mértékben ezekhez az piaci folyamatokhoz alkalmazkodik.
  • ENGIN ALAN a Binovist innovációját hozta el a magyar közönségnek; a #Loyalist365 segítségével még több lehetőséget nyílik az ügyfélkapcsolati folyamatok automatizálására, miközben minden ügyfél egyedi üzenetet és ajánlatokat kaphat.
  • Bányai Zoltán a Microsoft Dynamics 365 for Sales legújabb, októberi fejlesztéseit foglalta össze. A közönség ízelítőt kapott arról, hogyan ötvözhető a technológia és a humán erőforrás a leghatékonyabban.
  • Kolléganőnk, Bolla Adrienn, senior konzulens előadásából kiderült, hogy ma már az egészségügyi szolgáltatók számára is elérhető olyan CRM rendszer, ami teljes mértékben az iparágra jellemző folyamatokhoz igazodik.

Ha többet szeretne megtudni a fenti témákról, keressen minket a hucontact@xapt.com címen vagy jelentkezzen a legközelebbi eseményünkre!

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

0 megosztás

Hozzászólások

További bejegyzések