Mesterséges intelligenciával erősít a Dynamics 365 októberi kiadása. A Microsoft üzleti alkalmazásai kiterjesztett valósággal gazdagítják a felhasználói élményt, miközben szorosabbra fűzik az integrációt az Office 365 irodai csomaggal, a LinkedIn közösségi hálóval és az Azure platformmal is.

A Microsoft két éve azzal a céllal jelentette be a Dynamics 365-öt, hogy lebontsa az ügyfélkapcsolat-kezelést (CRM) a vállalatirányítástól (ERP) elválasztó klasszikus határokat és az üzleti alkalmazásokat korszerű, egységes, intelligens és alkalmazkodóképes megoldásokká fejlessze, amelyek az Office 365-tel szoros integrációban, natív módon az Azure felhőplatformra épülnek. A mesterséges intelligenciával és kevert valósággal támogatott, Dynamics 365 alkalmazások újabb előrelépést tesznek ezen az úton.

Értékesít és kommunikál az AI

Új kategóriát teremtett a Microsoft a Dynamics 365 mesterséges intelligenciával bíró alkalmazásaival, amelyek a különböző forrásokból elérhető adatokat összegyűjtve és fejlett AI-képességekkel elemezve segítik az üzleti felhasználókat a tájékozott döntések meghozatalában és a célravezető lépések megtételében. Az új AI alkalmazások a Microsoft Power BI, Azure és Common Data Service szolgáltatásokba is könnyen integrálható, segítségükkel a vállalatok a legbonyolultabb kérdéseket is gyorsan megválaszolhatják.

Dynamics 365 AI for Sales

A mesterséges intelligencia az értékesítési lehetőségek rangsorolását könnyíti meg a különböző interakciókból és megnyilvánulásokból kiolvasható jeleket elemezve. Az értékesítők így azon meglévő vagy potenciális ügyfelekre összpontosíthatnak, akik a legnagyobb valószínűséggel fognak vásárolni. Gyakorlatban a rendszer a „Lead Scoring”, azaz a prediktív pontozási mechanizmus segítségével határozza meg egy 1 és 100 közötti skálán, hogy mekkora annak a valószínűsége, hogy egy érdeklődőből (Lead) üzleti lehetőség (Opportunity) lesz. Ugyanezzel a mechanizmussal működik az „Opportunity Scoring” is, ami meghatározza, hogy mekkora az esély a vásárlásra az adott üzleti lehetőség (Opportunity) esetén.

Az AI alkalmazás a Dynamics 365 for Sales korábbi, intelligens képességeit fejleszti tovább és újabb adatokat von be az elemzésekbe az alkalmazáscsomag más szerepköreiből, valamint az Office 365-ből és a LinkedInről, hogy még pontosabb és árnyaltabb információkkal támogassa a terepen és a házon belül dolgozó értékesítők, valamint vezetőik munkáját.

A mesterséges intelligencia a kapcsolattartás személyre szabásában is segít azzal, hogy az alkalmazásba ágyazva releváns beszédtémák felvetését és lépések megtételét javasolja az értékesítőknek. A bevitt információkat, leveleket, jegyzeteket és más dokumentumokat elemezve a Dynamics 365 AI for Sales az összefüggésekbe illeszkedő bejegyzések létrehozására, kapcsolatok felvételére, találkozók kezdeményezésére is javaslatokat ad, amivel az értékesítők teljesítményét javítja. Támogatja továbbá a kiértékeléshez szükséges mérőszámok meghatározását, alakulásuk követését és megértését, ezáltal az értékesítői csapatot fejlesztő tréningek kidolgozását is.

Dynamics 365 AI for Customer Service

A vevőszolgálat munkáját a mesterséges intelligencia az élő szóban vagy írásban zajló kommunikáció, a természetes nyelv megértésével és elemzésével segíti, automatikusan intézkedéseket javasol, amelyekkel az ügyek hatékonyan előbbre vihetők és megoldhatók. Az AI alkalmazással a vállalatok akár virtuális ügynökökkel, digitális asszisztensekkel is bővíthetik az értékesítési folyamatokat és részben önkiszolgálóvá tehetik vevőszolgálatukat. Így még gazdagabb élményt nyújthatnak ügyfeleiknek, miközben a támogatás költségét csökkentik – ehhez még házon belüli AI-szakértelemre sem lesz szükségük és egy sor szoftverkódot sem kell írniuk.

Egy chatbot gyakorlatilag egy teljes párbeszédet le tud bonyolítani az ügyféllel. Amikor a potenciális vásárló megoldást keres a problémájára több cég honlapját és termékeit is összehasonlítja. Ennél a pontnál meghatározó lehet egy chatbot alkalmazása, mivel interaktív és egyedi élményt biztosít az ügyfél számára és azonnal feltölti az információkat az érdeklődőről a központi adatbázisba, a vásárlás várható valószínűségével együtt. Az egyéni folyamtokra vonatkozó kérdések esetén pedig, átirányítja az érdeklődőt az adott ügyfélszolgálati munkatárshoz.

Dynamics 365 AI for Market Insights

A harmadik alkalmazással a marketingesek, a közösségi hálókkal és piacelemzéssel foglalkozó csapatok tárhatnak fel mélyebb összefüggéseket a jobb döntések meghozatalához. A közösségi média felületein futó szűrő összesíti, hogy egy adott keresőszóra milyen kommentek, posztok és vélemények érkeztek. Az alkalmazás használatához a rendszeren belül kell bejelentkezni a saját közösségi média felületekre, hogy a elindulhasson a keresési folyamat. A mesterséges intelligencia olyan betekintéshez juttatja a felhasználókat, amelynek birtokában eredményesebben kommunikálhatnak az ügyfelekkel és általában a külvilággal és így gyorsabban válaszolhatnak a trendek változásaira.

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

0 megosztás

Hozzászólások

További bejegyzések