A magánegészségügy digitális átalakulása

Magánegészségügyi megoldás a Dynamics 365-tel

Kihívás

A magánegészségügyi szektor Magyarországon az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág, ahol a szereplők üzleti folyamatai, a biztosítási és pénzügyi struktúra jól működő technológiai hátteret feltételez. Az biztosítók, biztosított ügyfelek, termékstruktúrák összetett rendszerében az ügyintézés, kapcsolattartás, pénzügyi utókövetés jelentős mennyiségű manuális adminisztrációt igényel, ami komoly erőforrásbefektetést jelent és az ügyfélkezelést is bonyolítja. A marketing és értékesítési stratégia alapjául szolgáló kimutatások kulcsfontosságúak, viszont ezek automatizált folyamatok nélkül rugalmatlanok és sokszor félrevezetők lehetnek, ha nem a legfrissebb adatokból jönnek létre.

A megoldás

Ma már az egészségügyi szolgáltatók számára is elérhető olyan CRM rendszer, ami teljes mértékben az iparágra jellemző folyamatokhoz igazodik. Az adatmenedzsment, ügyfélszolgálat és a pénzügyi folyamatok összehangolására szolgáló Microsoft Dynamics alapú CRM rendszer segítségével az adatkezelés és az ügyfélkezelés hatékonysága maximalizálható, amihez személyre szabott marketingtevékenység alakítható ki. Az egységes termékstruktúra az elemzések alapjául szolgál és a segítségével átláthatja a termékcsomagok összetételét is.

Az egészségügy-specifikus CRM rendszer

Korábban minden ügyfélkapcsolati változást egy komoly adminisztratív folyamat követett, viszont a Microsoft Dynamics alapú CRM rendszer képes az ügylet bevitelének pillanatában kiszámolni az tranzakcióhoz kapcsolódó költségeket, illetve árbevételeket és ezekről azonnal különböző kimutatásokat készít. Eközben pedig, az ügyfélszolgálati munkatárs egy kattintással elérheti azt a felületet, amin az ügyfél korábbi és jelenleg igénybe vett egészségügyi szolgáltatásait listázza. Ezt a rendszert egészítette ki az XAPT egy olyan biztosítási adatmodellel, aminek a segítségével a biztosítási és szolgáltatói szerződések, illetve a biztosítási csomagok is egyszerűen kezelhetők és összehangolhatók.

Hogyan segít a CRM?

    • Könnyű adatkezelés és követés
    • Értékesítési folyamat teljeskörű támogatása
    • Hatékony és személyre szabott ügyfélkiszolgálás
    • Célzott termékstruktúra kialakítása
    • Személyre szabott marketingtevékenység
    • Szolgáltatás megrendelés automatizálása
    • Azonnali árbevétel és költség kalkuláció
    • Pénzügyi/Kontrolling kimutatások szegmensekre vetítve (Biztosított, Biztosítási szerződés, Biztosító, Szolgáltató, Termék)
    • Hatékony ügyfélszolgálat
    • Hasznosítható adatállomány
    • Célzott marketing kampányok
    • Egységes terméktörzs, ami a statisztikák és elemzések alapja
    • Szolgáltatók és szolgáltatások összehasonlítása
    • Termékkatalógus, termékcsomagok, helyettesítő és kapcsolódó termékek listázása
    • Biztosítókhoz kapcsolódó biztosítási csomagok és biztosítási szerződések valós idejű kezelése (naponta frissülő külső adatforrásból beépülő adatok)
    • Biztosítottak – Biztosítási szerződések kezelése
    • Szolgáltatók – Szolgáltatói szerződések kezelése

Emelje új szintre az ügyfélkapcsolatkezelést a biztosítási adatmodell segítségével!

Az XAPT által kialakított adatmodell lehetőséget kínál a biztosítási csomagok, biztosítási és szolgáltatói szerződések egy helyen történő kezelésére. Ennek köszönhetően teljes rálátást kap az ügyfelei által igénybe vett korábbi szolgáltatásokra, szerződéses adatokra és a kapcsolattartási adatokra. A biztosított adatlapján ezek az információk egyetlen kattintással elérhetők, de linkekkel a kapcsolódó rekordokhoz is könnyedén eljuthat.

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 17 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések

Ön szerint mi az iparág legfontosabb kihívása?