A közművek sikere közös célunk

Megoldásunk 2006 óta támogatja a víz-, villany-, gáz- és távhő vállalatok hatékony és eredményes működését.

Kihívás

A közművek üzemeltetése országos szintű kihívás a milliós ügyfélállománnyal, a vagyonnyilvántartással, a hatalmas mennyiségű adattömbbel.
Az információ rendszerezése az egyik legösszetettebb kihívás a közmű szolgáltatók számára.
Ez jelentős költségterheket jelent, számos hibázási lehetőséget rejt, és megnyújtja az ügymenetek átfutási idejét. Már egy egy napos adatvesztés is tízmilliókban mérhető veszteséget és elhúzódó vitákat eredményezhet.

A megoldás

Az XAPT megoldása egy olyan testre szabható, rugalmas keretet nyújt a közmű szolgáltatók működéséhez, mely lehetővé teszi, hogy mindig lekérdezhetők legyenek a kintlévőségek és a hátralékok aktuális státuszai.
Egyéb rugalmas funkciók mellett hozzájárul ahhoz, hogy egy, a jogszabályi változásoknak kitett vállalati környezetben is stabilan működjenek a vállalatvezetési és számlázási rendszer funkciói.

Fő jellemzők

Mérési és fogyasztási adatok
Mérési és fogyasztási adatok tárolása, ezekből pontos és aktuális számlakészítés a törvényi előírásoknak megfelelően. Hátralékok, kintlévőségek kezelése.
Ügyfélkapcsolatok kezelése
Ügyfelek, fogyasztók adatainak tárolása, kezelése. Hibabejelentések, számlareklamációk kezelése, fogyasztók történetének követése.
Eszközgazdálkodás, szervíz
Az eszközök pontos leltári nyilvántartása, a hibás eszközök szervizelése. A teljes folyamat nyomon követése, mérhetősége.

Ügyfeleink az iparágban

A Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft.-vel 2006-ban indult első iparági projektünk, melyben közösen alakítottuk ki a komplex, iparágra specifikált, integrált modult.

A Salgó Vagyon Kft. (korábbi nevén Tarjánhő) 2007-2008-ban volt megbízónk, esetükben éppen a szabályozási keretek változása indokolta a fejlesztést. A korábban használt szigetrendszerek helyett bevezetésre került az integrált, fogyasztókat kiszolgálni képes Microsoft Dynamics NAV rendszer, melynek segítségével hatékonyabb a döntéshozatal és gyorsabb az ügyfélkiszolgálás is.

Mindkét vállalatnál bevezetésre került a szervizmodul és az ügyfélszolgálati modul is.

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 17 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések

Ön szerint mi az iparág legfontosabb kihívása?