Keresés

Microsoft Dynamics CRM

A Microsoft Dynamics CRM ügyfélkapcsolat-kezelési megoldással a vállalat sikeresebbé teheti értékesítési tevékenységét, kiemelkedő színvonalú vevőszolgálatot biztosíthat, és megalapozott, gyors döntéseket hozhat.

A Microsoft Outlookból és a webről egyaránt elérhető Microsoft Dynamics modul egyszerűbbé és gyorsabbá teszi  potenciális vevők és az értékesítési lehetőségek nyilvántartását, valamint az értékesítés eredményeinek mérését és előrejelzését. Rögzíti és visszakereshetővé teszi a vevőkkel folytatott kommunikációt, és automatizálja az értékesítési folyamat egyes szakaszait. Mindezekkel a vállalat gyorsabban lezárhatja az értékesítési ügyleteket, valamint javíthatja a sikeres üzletkötések arányát és az ügyfélmegtartás szintjét.

A Microsoft Dynamics CRM korszerűsített kezelőfelülete, a varázslók segítségével kezelhető eszközei és a Microsoft Office alkalmazásokkal való szoros együttműködés révén a Microsoft Dynamics CRM igazodik a felhasználók munkastílusához, és megkönnyíti a napi feladatok elvégzését.

Értékesítés

Lehetősége lesz az alapinformációkon túl nyomon követni a velük történő tevékenységeket, aktivitásokat. Visszakereshetővé válnak a kiadott ajánlatok, megrendelések, szerződések, marketing és ügyfélszolgálati tevékenységek.


A Microsoft Office beágyazott kezelőfelületével elősegíti a gyors és kényelmes munkavégzést, ezáltal több érdemi ideje marad az értékesítési feladatok elvégzésére.

értékesítési Funkciók:

  • értékesítési ciklus leképezése
  • “hideg” cégek nyilvántartása
  • üzleti lehetőségek kezelése
  • kapcsolati hálók leképezése
  • termékek, cikkek, cikkcsoportok kezelése
  • árlisták kezelése, engedménylisták és egységcsoportok létrehozása
  • ajánlatok, megrendelések, számlainformációk
  • teljes körű naplózás
  • tevékenységek (e-mail, telefon, fax, posta, megbeszélések)
  • versenytárselemzés
  • szigorú jogosultsági rendszer
  • értékesítési előrejelzések, teljesítménymérés

Ügyfélszolgálat

A felhasználók számára egy ismerős felületen történik a munkavégzés és olyan iránymutatást ad, mellyel az ügyfélszolgálati folyamatok magasabb színvonalon és gyorsabban láthatók el.

Ügyfélszolgálati funkciók:

  • ügyfélnyilvántartás
  • ügyfélmúlt visszakereshetősége
  • üzleti adatok létrehozásának, módosításának naplózása
  • esetkezelés
  • várólista kezelése
  • irányítópult
  • szerződések kezelése
  • szerviztevékenységek
  • szolgáltatások ütemezése
  • ügyfélriportok, teljesítménymérés, szervizriportok

Marketing

Csoportosítsa ügyfeleit logikai szempontok alapján, frissítse őket automatikusan, építsen a listákra egy vagy akár több lépcsős kampányokat, majd értékelje az eredményeket!

Marketing funkciók

  • kampányéletciklus kezelése
  • külső adatbázisok importálása
  • adattisztítás, duplikációszűrés
  • irányított keresések
  • dinamikusan frissülő listák
  • Robinson-lista kezelése
  • kampányfeladatok tervezése, végrehajtása
  • személyre szabott kampányelemek
  • kampányok: eDM, DM, telemarketing, hírlevél, rendezvény, online megjelenések stb.
  • egy vagy többcsatornás kampányok
  • kampányválasz kezelés
  • dinamikus Excel importok
  • költség vs. bevétel figyeléseautomatikus figyelmeztetések, szabályok

iPhone, Android, Windows Phone

A Microsoft Dynamics CRM for iPhone, Android és Windows Phone néven az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer natív mobilalkalmazása is megjelent az elterjedt mobil operációs rendszerekre, amely okostelefonokon és tableteken is elérhetővé teszi a munkafolyamatokat. A Microsoft fejlesztőkészletet, felhőalapú és biztonsági megoldásokat (Mobile SDK, Azure App Services for Mobile Apps és Mobile Security with MAM) is kínál a mobil környezet konfigurálásához, illetve bővítéséhez.