Keresés

Szolgáltatás

Vállalatirányítási megoldásaink a szolgáltatóipar egész területén alkalmazhatók, legyen szó egy építkezés, egy szoftverfejlesztési folyamat vagy egy ügyvédi iroda munkájának megtervezéséről.

A lényeg, hogy projektekben gondolkodjon, és hasznát fogja venni annak a segítségnek, amit a projektmenedzsment területén nyújthatunk – emberi, pénzügyi és technikai erőforrásait együtt tudja mozgatni, összehangoltan tudja irányítani. Integrált ingatlan- és vagyongazdálkodási megoldásunkat például már számos ingatlantulajdonos és üzemeltető használja, hogy pontosan nyilvántartsa és megfelelően kezelje ingatlanjait.

  •  PROJEKTKEZELÉS

Az XAPT olyan átfogó projekt és erőforrás kezelő üzleti megoldást kínál, amely megkönnyíti az üzleti folyamatokat, az értékesítési ciklustól, a kezdeti projekttervezési fázison és a projekt végrehajtáson keresztül, egészen a végső elszámolásig – 360 fokos, teljes körű rálátást biztosítva a projekt minden entitására.

A proRM projekt és erőforrás kezelő rendszer, a Microsoft Dynamics CRM egy önálló iparági üzleti megoldása, ami önmagában egyesíti a gyors és egyszerű adatrögzítést, és az összes projektinformáció transzparens kezelését.

  • Ingatlan-és vagyongazdálkodás

Az XAPT ingatlantulajdonosok és -üzemeltetők számára kínálja integrált ingatlan- és vagyongazdálkodási átfogó megoldását ahhoz, hogy pontosan nyilvántarthassák és megfelelően kezelhessék ingatlanjaikat.

A rendszer nemcsak az egyes ingatlanok adatait tárolja, hanem az azon belüli információkat is, így külön kereshetők az épületszárnyak, az emeletek vagy akár a helyiségek, sőt a helyiségeken belüli, beépített eszközök is – például a mérőórák vagy a tűzjelző készülékek. A szoftver grafikus fájlok tárolására is alkalmas, így az egyes ingatlanokhoz fényképek és alaprajzok csatolhatók. Az épület folyamatosan változó adatai – például értéke vagy a tulajdonosának neve – érvényességi dátumhoz kötve kérhetők le, így egyrészt visszamenőleg is láthatjuk a változásokat, másrészt mindig valós idejű adatokkal tudunk dolgozni, ami jelentősen megnöveli a versenyképességet.

Az XAPT által kínált integrált megoldásba nemcsak az ingatlan adatait vihetjük fel, de segítségével nyomon követhetjük az alvállalkozói szerződéseket, illetve az értékesítési folyamatokat is. Költséghatékonysági megoldásként összevethetők a beruházásokhoz és beszerzésekhez kapcsolódó ajánlatok, a későbbi megrendeléseket pedig a számlák könyveléséig nyilvántartja a rendszer. Az alvállalkozói szerződések körébe azonban nemcsak a fentiek tartoznak bele, a Karbantartás modullal a rendszeres és eseti karbantartási munkálatokat szintúgy figyelemmel tudjuk követni – a megoldás különösen hasznos olyan cégek számára, ahol több ingatlant, illetve azok eszközkészletét kell felügyelni. A megoldás segítségével a bérlők és vevők körét is átláthatjuk a teljes bérlési és értékesítési folyamat során, kezdve az érdeklődők nyilvántartásától a fizetendő díjakhoz kapcsolódó kimutatásokig.

Amennyiben további információkat szeretne megtudni az XAPT iparági megoldásairól, kérjük vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot!