Keresés

Integrált ingatlan- és vagyongazdálkodás

A PMAX integrált ingatlan- és vagyongazdálkodási rendszer kiforrott és teljeskörű megoldást nyújt és ingatlan fejlesztéssel, hasznosítással és gazdálkodással foglalkozó cégek számára. A Microsoft Dynamics AX közép- és nagyvállalati vállalatirányítási rendszerre épülő PMAX gyorsan bevezethető, könnyen megtanulható és kezelhető megoldás, amely hatékonyabbá teszi a fejlesztés, bérleteztetés és értékesítés folyamatait, míg az érintett munkatársakat pontos és naprakész információval látja el a számukra fontos ügyek állásáról.

A megoldás egyszerre támogatja az ingatlan struktúrák fizikai és a szerződéses szemléletű megközelítését és az eszerinti párhuzamos nyilvántartásokat, lehetőséget ad különböző fizikai egységek és objektumok jellemzőinek nyomonkövetésére, segíti az ügyfelek, a szerződések, elszámolások nyilvántartását, kezelését. A PMAX támogatja a fizikai területek több típusba sorolását, (telek, parcella, épület, szekció, zóna, szint, lakás, terem, stb.), amelyekhez elszámolás kapcsolható, kívánt részletességgel a múltbeli, jelenlegi és a jövőbeli állapotokról, a kiadott és szabad területekről, műszaki rajzokkal, térképekkel, képekkel és más dokumentumokkal.

A PMAX könnyen használható standard jelentéseket tartalmaz, pl. kihasználtságra, bérlő mixre, várható cash flow-ra vonatkozóan, de számos egyedi jelentés is készíthető a Dynamics AX jelentéskészítő funkcionalitásával. Ezek segítségével az üzletmenetet teljes körűen lefedő kontrollingrendszer alakítható ki, mind a pénzügyi, mind a naturália jellegű adatok figyelembe vételével.

A megoldás előnyei

  • Erőforrások hatékonyságának és felhasználhatóságának javulása a megnövelt átláthatóságnak köszönhetően
  • Partnerek és projektek egyedi költségadatainak meghatározása
  • Automatikus számlázás
  • Átláthatóbb és jobban szervezhető üzleti folyamatkezelés és munkafolyamat
  • Hatékony szerződés menedzsment a különböző típusú szerződések kezelésére
  • Mérőszámok meghatározása a hatékonyság javulás és megtérülés valamint az ügyfél elégedettség méréséhez
  • A projektek ellenőrzése és az erőforrások felhasználása átláthatóbbá és hatékonyabbá válik, ezáltal csökkenthetők a fenntartási költségek
  • Karbantartási folyamatok esetében nagyszámú eszköz, ingatlan objektum, partner és alvállalkozó kezelése

Referenciák

  • OTP Faktoring Zrt.
  • Futureal Csoport
  • TriGránit